30 Nisan 2008 Çarşamba

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ ''22''

CHEESECAKE


Merhaba arkadaşlar,
Porselen Demlik Çay Saati ''22'' nin bu ayki ev sahibi http://fatostuncay.blogcu.com/ .Kendisi beni de etkinliğine davet etmiş.Kendisine nazik daveti için teşekkür ediyorum ve kolay gelsin diyorum.
Uzun zamandır denediğim cheesecake içerisinde en lezzetlisi bu cheesecake oldu. Nefiiis bir tadı var. Denemek isteyenlere duyrulur. Bu tarifi de arkadaşım, Ayşe'de http://ballkabak.blogspot.com/ görüp yapmıştım. Çok lezzetli oldu. Tekrar ellerine sağlık Ayşe'cim.

MALZEMELER:
1,5 paket burçak bisküvi
1 tatlı kaşığı şeker
1 tatlı kaşığı margarin (ben tereyağ kullandım)
1 çay kaşığı tarçın
1 çay bardağı fındık
Bu malzemelerin hepsini iyice ufalana kadar rondodan geçirelim. Sonra yağlanmış, unlanmış kalıbımıza döküp kaşığın tersiyle bastırarak sıkıştıralım.

KREMASI:
3 Yumurta
1 çay bardağı şeker
1 paket vanilya
3 çorba kaşığı süzme yoğurt
2 paket labne peynir

Öncelikle yumurta ve şekeri köpük olnana kadar çırptıktan sonra diğer malzemeleri de ilave ederek, homojen bir kıvam oluşuncaya kadar çırpalım. Bisküvili harcımızın üzerine döküp 180 derece fırına verelim. Üzeri kızarana kadar pişirelim. Sevgili Ayşe üzerine krema dökmüştü.
Evde kremam olmadığı için üzerine krem şanti çırpıp döktüm.İstediğiniz gibi süsleyerek afiyetle yiyebilirsiniz.
Sevgiler... Mihriban.



45 yorum:

sadiye dedi ki...

Tabağa öyle güzel yerleştirmişsinki eminim çk güzel olmuş. Aklımla oynama bu gidişle eve akşam yemeği yerine kek börek yapacağım evden kovulursam da senin başına kalırım haberin olsun :) ellerine sağlıkgerçekten çok beğendim. tadını merak ediyorum o yüzden deneyeceğim sevgiler

sadiye dedi ki...

bende seni seviyorum
ne olacak biliyorum
ikimiz evden kovulacaz bu kadar basit
en iyisi para biriktirelim ucuz bir otel odası için geçici konaklama
:)

Adsız dedi ki...

ellerine saglık canım.. super olmus cheescake.. yutkundum valla:)
afıyet olsun sıze..
etkinliğe katıldıgın için cok tesekkur edıyorum.. 2 hafta bende.. herzaman bekliyorum..
sevgilerimi bırakıyorum:))


Ayrıca sende; sunumuna özen göstererek hazırladığın, leziz ikramlarının PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ dergisinde yer almasını istiyorsan porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderbilirsin.
Bunun için yapman gereken tekşey; adını, sitenin adresini, dergide yer almasını istediğin tarifinin adını ve link adresini yazarak göndermen yeterli olacaktır.
Örnek:)
isim: fatos tuncay
site adı: http://fatostuncay.blogcu.com/
Tarif : Damalı Kek
Link: http://fatostuncay.blogcu.com/3971279/
Tüm hayallerinin hayırlısıyla gerçekleşmesi dileği ile;

SEVGİLERİMLE;

FATOŞ

MUTFAKISTAN dedi ki...

harika olmus ellerine saglik
cok severim 1 dilim aldim sevgilerr

fatosun mutfagından... dedi ki...

ellerine sağlık canımm..çok güzel görünüyor..sevgiler

Adsız dedi ki...

nefis olmuş mihribancığım.

ellerine sağlık olsun..

sıcacık sevgiler.

www.misssgibi.com

akasyakokusu dedi ki...

canım fincanlardan buraya geldim..nede güzel akıyo vişnesi..eline sağlık yalnız bu labne kaç grlık olandan..küçük paket sanırım..
siz yediniz tabii bizede seyretmek düştüü.
kocaman afiyet olsun keseniz bereket dolsuunn..

Adsız dedi ki...

tek gectigim bir tadtir cheesecake

ellerine saglik canim
nefis gorunuyor

www.yenitadlar.blogcu.com

EZGi :)) dedi ki...

bayılırım cheesecake enfes görünüyor canım benim kocaman sevgiler

Adsız dedi ki...

Cok sahane olmus, ellerine saglik canim. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık çok severim dondurma ile yemeyi tercih ederim 1 dilim aldım sevgiler sihirlieller34

Ayse Pamuk dedi ki...

çook ama çoook severimmm bayıla bayıla yerim ellerine sağlık

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Hımmm nefis olmuş ellerine sağlık...

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

mmm bayılırım cheeseecake seninkide şahane olmuş canım ellerine sağlık kocaman sevgiler

elma şekeri dedi ki...

Hmmm nefis görünüyor.Ellerine saglik.....

Feyza Fidan dedi ki...

Canımcım, enfes olmuş valla, ellerin dert görmesin..
Öpüyorum seni...

karakazan dedi ki...

Mihribancigim,kusura bakma canim merak etmekte haklisin.Esim izindeydi son günlerde ilgilenemedim hic kimseye yorumda yazamadim pek.Bu gün yeni basladi ise bende mutluyum:)))))
Canim ne güzel duruyor tabakta bayildim dogrusu,hele o sosu insani bitiriyor.Ellerine saglik canim,görüsmek dilegiyle,öpüyorum.
selamlar.

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canımmmm ellerine sağlık,
nefis görünüyor nefissss
çok çok çok öptüm

angel dedi ki...

merhabalar mıhrıban hanım,ziyaretınz ve o guzel içten sıcacık yorumunz benı gerçekten çok mutlu ettı.sızı arkadaş lısteme ekledım innşallah gzuel bır dostluğumuz olur:)
sevgıyle kalın

made in funda dedi ki...

canım benim çizkeke geç kalmışım yaaaa.inşallah bana da kalmıştır.enfessss enfess.ellerine sağlık canım..

Mutfaknotlari dedi ki...

günaydın canım arkadaşım nasılsın
inan seni tanıdığıma çok sevindim
mutfaknotlari@mynet.com
adresine msn adresini bırakırsan oradan görüşürüz aynı şeyi şadiyeyede dedim
ellerine sağlık canım
cuman mubarek olsun sevgiler

antepası dedi ki...

Harika bir cheescake olmuş.Aklım kaldı valla.Afiyetle yiyin

Lezzet Gemisi dedi ki...

MİHRİBANCIM.. ÖNCELİKLE ANNEM İÇİN GÜZEL DİLEKLERİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. CHEESECAKE HARİKA OLMUŞ. TABAKTAKİ DİLİMİ BEN ALIYORUM. :) ELLERİNE SAĞLIK CANIM. HAYIRLI CUMALAR, SEVGİLER.

fatosun mutfagından... dedi ki...

canım hayırlı cumalar sevgiler

Gönül dedi ki...

offfffffffff bu neeeeeeee:))) harika olmuş tatlı krizindeyim zaten bu aralar..elciklerine sağlık..sevgilerimle öpüyorum

peynir hösmelimi dedi ki...

eline saglik canim.Cok nefis görünüyor.Eminim tadida öyledir.dayanamiyacagim tabagi aldim:))
sevgiler.

meleginmarifetleri dedi ki...

Çok güzel olmuş mihricim ellerine sağlık canım öptüm bay

şengül dedi ki...

mihriban çok güzel gözüküyor ellerine sağlık benim aklım attaki pastada kaldı oku fincanda pişirmedin dimi çok güzel olmuş ellerine sağlık canım afiyet olsun

Unknown dedi ki...

mihribancigim kek harika olmus canim ellerine saglik.
sevgilerimi gondrdim.

NiNo dedi ki...

misssssssssss

Disalce dedi ki...

canım ellerine sağlık...harika görünüyor.....

severim ama birgün durunca daha çok severim....

öpüyorum seni..

Lezzet Gemisi dedi ki...

MERHABA CANIM... HAYIRLI VE BEREKETLİ BİR HAFTA DİLERİM, SEVGİLER...

Adsız dedi ki...

Canım ellerine sağlık çok güzel olmuş.uzun zamandır uğrayamadım bazı rahatsızlıklarım vardı.imşallah şimdi daha çok uğrayacağım.sevgiyle kal...

Ayse Pamuk dedi ki...

ayyy bayılırım bayılırrr ellerine sağlık

şengül dedi ki...

mihriban ellerine sağlık canım nefis gözüküyor

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Mihribancım
cheese cake nefisss olmuş ellerine sağlık

sevgiyle kal

muko dedi ki...

ellerine sağlık mihribancım harika görünüyorrrrrrrr..
sevgiler...

Lezzet Gemisi dedi ki...

MERHABA CANIM... ŞİMDİDEN KEYİFLİ BİR HAFTA SONU TATİLİ DİLER, TÜM ANNELERİN ANNELER GÜNÜNÜ KUTLARIM... SEVGİLER....

Unknown dedi ki...

HOBİDÜNYAM YEMEK ETKİNLİĞİ #2 POĞAÇA YE

Edaca30 ve ben papatya68

Hobidünyam.womanforum için hazırladığımız yemek etkinlikleri "2" poğaça etkinliğine sizlerinde katılımlarını bekliyoruz.

10-5-2008----10-6-2008 tarihleri arasında yapılacak olan etkinlikte sizleri ev sahibesi olarak ben yani (papatya68) ağırlamak istiyorum poğaçalarınızı alıp gelin çaylar benden:)

yapmanız gereken şey güzel ellerinizle yaptığınız nefis poğaçalarınızı bloğunuzda yayınlayıp benim bloğuma yorum bırakarak bildirmeniz ben gelip kopyaladıktan sonra hem bloğumda ve hemde hobidünyam.womanforum da yayınlayacağım lezzetli paylaşımlarınızı bekliyoruz.

sevgilerle: EDA & AYNUR

NOT:

etkinliğimize bloğu olmayanlarda katılabilirler (sahrayolu@gmail.com adresine tariflerinizi ve isimlerinizi yazıp göndermeniz yeterli olacaktır bekliyoruz:)

ceyda dedi ki...

merhaba ben şengülün gelini yani kardeşinin nişanlısı aranıza yeni katıdım kendime blog açtım eğer beide ziyeret eder ve banada yorumlar yaparsanız çok sevinirim

blog adresim bu bekliyorum:http://ceyda-ceydanindunyasi.blogspot.com/
iyi geceler...

antepası dedi ki...

Canım anneler günün kutlu olsun.Çocuklarınla sağlıklı mutlu bir anneler günü geçirmen dileği ile.Her günün anneler günü gibi olsun.

muko dedi ki...

çok güzel olmuş canım eline sağlık..

Anneler günün kutlu olsun...
sevgilerrrrrrrrr..

EZGi :)) dedi ki...

anneler günün kutlu olsun canım kocaman sevgiler

karakazan dedi ki...

Anneler gününü kutluyorum ve nice yillara hep birlikte...
selamlarimla.

hdidem95 dedi ki...

ellerine sağlık canım nefis olmuş sevgiler