29 Ağustos 2010 Pazar

HOŞGELDİN ALPEREN

Merhaba sevgili arkadaşlarım,
Uzun bir ara vermek zorunda kaldım.Sebebi küçük bir melek...Dokuz aydır yolunu beklediğimiz, bebeğimiz dünyaya geldi.İki çocuklu bir anne olarak sorumluluklar arttı. Bilal'im on yaşında dördüncü sınıf öğrencisi kocaman bir abi oldu artık. Tabi O'nun da dünyası değişti. Çok vefakar bir abi olucağına inancım sonsuz. Kardeşine karşı sevgisi görülmeye değer. 19.08.2010 Perşembe günüaramıza katılan bebeğimize Alperen ismini verdik. Bebeğim ve ben sağlıklı ve iyiyiz. Yüce Rabbim hepimizin evlatlarına sağlık, mutluluk, huzur, vatanına milletine hayırlı evlat, Rabbimize layık kul, Efendimize layık ümmet olmayı nasip etsin. Bahtları açık olsun.
Bundan böyle çok fazla uğrayacağımı sanmıyorum. Ama küçük kaçamaklar yapmaya çalışıcam. Varlığınız beni mutlu ediyor arkadaşlar. Kendinize iyi bakın. Hoşçakalın.
Sevgiler....Mihriban....

13 yorum:

Nedret dedi ki...

Gülegüle büyüt kızım. Allah ailece bahtınızı açık etsin. Sevgiler.

uğurböceği dedi ki...

tebrikler,sağlıkla büyüsün.ve kolay gelsin.

ruşyena dedi ki...

bebeğin hayırlı olsun... sağlıkla ve mutlulukla büyüsün...

Unknown dedi ki...

Canim saglikli huzur dolu bir yasam diliyorum yasi uzun olsun Öptüm.

Unknown dedi ki...

Canim bayramini en icten dileklerimle kutlarim.Sevdiklerinle birlite saglikli mutlu nice bayramlara..
Kocaman sevgıler

Mihribancim bebisinin yasi uzun olsun canim Allah saglikli sihatli uzun omurler versin.

Mutfak Dili dedi ki...

Canım hayırlı olsun bebeğiniz. Analı babalı büyüsün inşallah. Rabbin hayırlı evlat etsin inşallah.

mine dedi ki...

allah analı babalı büyütsün insallah...

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

bebeğinizi güle güle büyütün inşallah. allah sağlık sıhhat versin... aslında bir şey söylemeye gerek yok.. resminiz o kadar güzel anlatıyor ki duygularınızı. fırsatınız olursa bana da beklerim. bebegimincicileri.blogspot.com

şengül dedi ki...

canım kurban bayramın kutlu olsun... Yeni bebeğn olmuş Allah anneli babalı büyütsün canım sevdiklerinle beraber

Aruze59 dedi ki...

teyzesi yer onu:)annesinide..
allah analı babalı büyütsün canım arkadaşım..gec oldu burdan yazmam ama net olmayınca malum..görüşrüz düğünde inşallah..öptüm hepinizi..aeo...bayram gecti ama bayramınızda mübarek olsun inş

yasmin dedi ki...

tebrikler..hayırlı uğurlu olsun..:)

prenses annesi dedi ki...

allah analı babalı büyütsün. şimdi herhalde yaşını doldurmuştur inşallah

bırtutamkekik dedi ki...

hayırlı ewlat olsun inşallah canım...rabbim kaderini güzel yazgılarla donatsın inşallah...
takiteyim bundan böylee:)bekliyorumm güzel paylaşımlarınızı...
bende beklerim sayfama...
muhabbetle...