10 Aralık 2009 Perşembe

CROCODILE ÇATLATMA SEHPA TAKIMI

Merhaba arkadaşlar,
Dönücem dedim ama bir türlü dönemedim. Bu zamanda heralde edilecek en güzel dua sağlık sıhhat dualarıdır. Uzun zamandır griple olan mücadelem hala sürüyor. Şuanki durum böyle...Peki ya şimdiye kadar nerelerdeydim? Yeni evime taşındım.Tadilatı uzun sürdü, internetimiz hemen bağlanamadı, sonra tekrar kurslarımız başladı. Hobilerim tüm hızıyla devam ediyor.Cadence'in semineri oldu onlara katıldım.Derken velhasıl bu kadar uzun zaman geçti. Aslına bakarsanız bana haktır müstehaktır. Ya bilgisayarın başındaydım, yada fırça elimde sürekli çalışmlar yapıyordum. Bilgisayardan uzaklaşabildim fakat, hobilerim asla . Yeni bir sayfa çalışmam var. Mihriban Hobi. Ziyaretlerinizi ve desteğinizi bekliyorum.
http://mihribann.blogspot.com/
Hemen herkesin evinde bulunan zigon sehpalarımız bakın nasıl değerlendi.




Zigon sehpa takımımız CADENCE Hobby paınts ürünleriyle yapılmıştır.http://www.cadenceboya.com/ İncelemek için tıklayın.

Yapım Aşamaları:
*Objemizi hobi zımparasıyla zımparalıyalım
*İki kat su bazlı boyalarımızla boyayalım.Ben kahverengi tercih ettim, siz istediğiniz renk tercih edebilirsiniz.
*Kuruduktan sonra Crocodile Renkli Çatlatmamızın Step 1'ini üst yüzeyine sürelim. Eğer resimlerdeki gibi iri çatlaklar elde etmek istiyorsak tamamen kuruduktan sonra Step 1'i tekrar sürelim. Küçük çatlaklar için bir kez yeterli.


*Daha sonra Step 2 düzgün bir şekilde tekrar üzerinden geçmemeye dikkat ederek sürülür ve doğal kurumaya bırakılır,ve heyecanlı bekleyiş başlar. (1020 altın renkli çatlatma kullandım)
*Kurumuş ve çatlamış olan sehbalarımızı CADENCE sprey vernik uyguluyoruz.
*Savoroski taşlarımızı CADENCE çok amaçlı yapıştırıcıyla düzgün bir şekilde yapıştırıp. Sehbalarımızı tamamlıyoruz.


Kolay gelsin. Sevgiler....
Mihriban
.

9 yorum:

EZGi :)) dedi ki...

müthiş görünüyor harikasın ellerine sağlık canım sıcacık sevgiler

hobigiller dedi ki...

ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkürler.bende gezdim sitelerinizi.biri henüz yeni.bol ürünlü ve uzun ömürlü olmasını dilerim.ben herşeye meraklıyım ve hep el yordamı ile yapıyorum.yani hiçbi eğitim almadım.bitek ahşap boyama yapmadım.yani onun eğitim almadan yapılamıyacağını düşünüyorum.gördüğüm kadarı ile siz bu işte ustasınız.ilerde ahşap boyama yapıcam zaman mutlaka faydalanıcam bilgilerinizden. sevgiler.

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

cok gecmis olsun yeni evinizde güle güle oturun insallah sehpanin yeni seklide sahane sevgiler

Lezzet Gemisi dedi ki...

canım, hoşgeldin.. önce geçmiş olsun diyorum. Allah afiyet versin canım. yeni evinizde güle güle, ağız tadıyla oturun inşallah. eserine gelince... muhteşem olmuş. ellerine ve emeğine sağlık canım. yine ortalardan kaybolup kendini özletme. :) sevgiler...

sibel dedi ki...

ne kadar şık olmuş lar çok beğendim. takılarınızıda öyle özellikle menekşeler çok hoş.benim takılarımada bakabilirsiniz.sevgiler.

sibel dedi ki...

süpersin tatlım allah yolunu açık etsin TÜRK KADINI BUDUR İŞTE,ÇOK BEĞENDİM ELİNE SAĞLIK

♥eylulbahcesi♥ dedi ki...

çok beğendim çatlatman çok özenli ve düzgün olmuş eline sağlık

Miryong dedi ki...

tam aklımdan geçen şey..görünce işte bu anlattığım dedim:) ellerinize sağlık şahane olmuş.
acaba kahverengi boya sürmeden, direk crocodile renkli ikili çatlatma(bu sizin kullandığınızdan) kullanılsa olmaz mı?

asssortic dedi ki...

zemini krem rengine boyadığım seramik bir objem vardı.step 2yi kahverengi uygulıcam.bu durumda kahverengi çatlakların rengi mi olıcak.yoksa görünen renkgi mi olıcak.ilk defa çatlatma yapıcam da.asıl ilgi alanım seramik.